Оренда для офісу має починатися з аналізу потреб компанії, тому важливо подумати, скільки співробітників потрібно розмістити в офісному приміщенні, чи будуть у нього приходити клієнти, які перспективи розвитку бізнесу і розширення фірми тощо. Під час вибору офісу потрібно також враховувати його розташування і транспортну доступність, стан ремонту та інтер'єр, вартість оренди та додаткові витрати, безпеку тощо. Ретельно вивчивши всі параметри, вийде знайти комфортний і функціональний простір для роботи команди.
Взявши офіс в оренду площею 50-60 м², важливо правильно використовувати приміщення, щоб воно було зручним і для співробітників, і для клієнтів. Для ефективної роботи варто ретельно продумати планування офісного простору. Для цього потрібно поділити приміщення на ключові зони:
- робочі місця співробітників - найкраще вибрати відкрите планування, адже його буде легко адаптувати за будь-яких змін у роботі;
- зона для переговорів - за допомогою меблів можна відокремити частину приміщення для проведення ділових зустрічей і нарад;
- релакс-зона - в офісному просторі обов'язково повинен бути куточок, де співробітники можуть зробити собі каву чи чай, відпочити та поїсти під час обідньої перерви;
- архів - у більшості офісів виникає потреба в зберіганні документів, причому не обов'язково.
Залежно від виду діяльності компанії виникають ті чи інші нюанси в організації зручного офісу. Якщо до офісу не приходять клієнти, можна зробити комфортніші робочі місця для співробітників, оскільки залишається більше вільної площі. Тоді як в офісах, де зустрічають відвідувачів, може виникнути необхідність облаштування ресепшна.