Створення зручного робочого простору для співробітників

Організація робочого простору відповідно до принципів ергономіки - більше не модний тренд, а реальна потреба для будь-якої компанії, яка дбає про свій колектив і зростання бізнес-показників. Комфортний робочий простір позитивно впливає на продуктивність праці та мотивацію співробітників, знижує рівень стресу і сприяє розвитку креативного мислення. Давайте розглянемо, якою має бути ергономіка робочого місця і як створити ту саму ідеальну робочу атмосферу, що сприяє зростанню продуктивності.

Особливості організації зручного робочого місця

Компанія, яка прагне забезпечити комфортні офісні умови своїм співробітникам, має розв'язати комплексне завдання, що складається з кількох компонентів:

  1. Ергономіка в деталях. Важливо обрати меблі (насамперед столи та стільці), які забезпечують комфортне сидіння в правильному положенні, оскільки офісні співробітники проводять так по 7-8 годин протягом дня. Крім того, слід забезпечити їм якісне освітлення без мерехтіння, у комфортному спектрі, щоб знизити навантаження на очі, а також надійну шумоізоляцію, бо сторонні звуки відволікають від важливих завдань і збільшують кількість помилкових дій.
  2. Дизайн і конструктивні особливості приміщень. Можна використовувати декоративні елементи для створення робочої атмосфери і вибрати спокійні пастельні тони, які сприяють концентрації уваги. Хоча відкрите планування дає змогу активно взаємодіяти з колективом, деякі співробітники потребують приватного простору. Тому оптимально обирати приміщення, де організація офісного простору враховуватиме вподобання різних груп.
  3. Продумана зона відпочинку. Додайте там м'які меблі, виділіть місце під прийом їжі та настільні ігри. Якщо є можливість, виділіть зону під активний відпочинок або заняття спортом.
  4. Поінформованість співробітників. Спеціальні тренінги допоможуть навчити їх обирати правильну позицію тіла під час сидіння, а дозвіл на розміщення особистих фотографій на столі - покращувати настрій і підвищувати мотивацію.
  5. Регульоване обладнання. Оптимально, якщо співробітник може налаштувати висоту і кут нахилу монітора, використовувати якісні навушники з шумозаглушенням, а також ергономічні мишу і клавіатуру.


Як організувати робоче місце для підвищення продуктивності?

Правильно організоване робоче місце може стати інвестицією в майбутнє компанії та зберегти цінні кадри, дефіцит яких відчули на собі багато українських компаній.

Ось кілька практичних рекомендацій, виконання яких забезпечить підвищення продуктивності співробітників:

  • проводьте опитування, щоб своєчасно реагувати на мінливі потреби колективу та окремих працівників;
  • вивчайте і впроваджуйте основні тренди, які стосуються ергономіки та організації робочого простору;
  • давайте свободу дій - нехай співробітники налаштовують робочі місця під індивідуальні потреби;
  • стимулюйте використання ними спеціально відведених місць для завдань, які виходять за рамки рутини, наприклад, для проведення мозкових штурмів;
  • створіть затишну зону для відпочинку та неформального спілкування.

Зручне робоче місце для кожного співробітника, організоване з урахуванням його потреб, значно підвищує задоволеність і продуктивність. За відносно невеликих інвестицій бізнес багаторазово виграє: знижує плинність кадрів, покращує свій імідж як роботодавця та ефективно залучає нові таланти.
Офіс з панорамою на Подолі
вул. Кирилівська, 15
(ст.м. Контрактова площа)
Офіс в історичному
центрі Києва

Ярославський провулок, 1/3
(ст.м. Контрактова площа)
Сучасний офіс

вул. Пимоненка, 13.
(ст.м. Лук'янівська)
Велика кількість робочих місць. 3 хв. від метро
вул. Ярославів Вал, 18
(ст.м. Золоті ворота)
Наші контакти
Адреса:
Двері TCEH відчинені для кожного, хто готовий розділяти нашу філософію. Ми працюємо для вас. Доступ для членів клубу 24/7
М. ПИМОНЕНКА, 13, КОРП 6А/21
КИРИЛІВСЬКА, 15, 8 (9 ПОВЕРХ)
ЯРОСЛАВСЬКИЙ ПРОВУЛОК, 1/3 (3 ПОВЕРХ)
ЯРОСЛАВІВ ВАЛ, 18
ПЕРЕГЛЯД І ОРЕНДА ОФІСУ
ПН - НД (24/7)
Контакти:
Соц. мережі: